Sortida de 1r de TCAI al Parc Sanitari Sant Joan de Déu

• Publicado el 30 de març de 2016

Els alumnes de 1er de TCAI han fet una sortida al Parc Sanitari Sant Joan de Déu a Sant Boi de Llobregat.

L’objectiu és conèixer les instal·lacions del Parc i el tipus de persones a les que es dóna assistència i per fer una aproximació a les funcions del TCAI a l’àmbit de la Salut Mental.

En la mateixa sortida els alumnes han pogut descobrir l’evolució de la Salut Mental en relació a les cures que s’ofereix als pacients. Han visitat clíniques antigues que encara conserva el Parc i han pogut contrastar-les amb les més actuals. Aquesta sortida és una forma de poder abordar l’estigma que encara avui en dia manté la Salut Mental i fer una aproximació a la realitat.