VII Jornades de Recerca en Salut Mental

vii_recerca_s_mental.jpg

En aquestes jornades es tractaràn temes com: gènere i psicosi, alucinacions en esquizofrènia, autocura en pacients amb trastorns mentals severs, TDAH en nens i adolescents, i medicina basada en l'evidència, entre d'altres.

Es compta amb la participació de:

• Dr. José Angel Alda (Cap de Secció de Psiquiatria de l'Hospital Sant Joan de Déu)
  • Dr. Josep Maria Haro (Director de la Fundació Sant Joan de Déu. Director de la Unitat de Recerca i Desenvolupament. Parc Sanitari Sant Joan de Déu)
  • Sra. Ana Fernández (Psicòloga Investigadora de la Fundació Sant Joan de Déu)
  • Sra. Alexandrina Foix (Infermera del Parc Sanitari Sant Joan de Déu)
  • Dr. Paul Mac Crone (Reader in Health Economics. Kings College London)
  • Sr. Enric Mangas (Director General del Parc Sanitari Sant Joan de Déu)
  • Gmà. Pascual Piles (Germà Provincial de l'Orde de Sant Joan de Déu)
  • Sr. Juan Roldán (Professor. Escola Universitària Infermeria Sant Joan de Déu)
  • Dr. Lluis San (Psiquiatre Coordinador de l'Hospital Sant Joan de Déu)
  • Dr. Julio Sanjuan (Psiquiatre. Titular de Psiquiatria. Universitat de València)
  • Dr. Antoni Serrano (Psiquiatre Coordinador. Parc Sanitari Sant Joan de Déu)
  • Dra. Judith Usall (Psiquiatra Adjunt. Parc Sanitari Sant Joan de Déu)

Les VII Jornades de Recerca en Salut Mental tindràn lloc a l'Auditori Sant Joan de Déu, ubicat al carrer Dr. Antoni Pujadas, 42 de Sant Boi de Llobregat.

L'entrada és lliure prèvia inscripció enviant un correu electrònic a: recerca@sjd-ssm.com, o trucant al telf.: 936002682.