El Campus Docent rep la visita de la Universidad San Martin de Porres – Lima (Perú)

Les Sres. Nancy Castañeda i Hirma Barrueta, directora i professora respectivament de la Universidad San Martin de Porres a Lima (Perú), van visitar el passat 20 de setembre el Campus Docent.

El motiu de la seva visita va ser la possibilitat de crear nous convenis de col·laboració entre els dos centres i compartir algunes de les experiències en temes de gestió acadèmica de la docència dels estudis en infermeria de les dues universitats. D’altra banda, durant la jornada, les dues representants de la Universidad de San Martin de Porres, de la mà de l’equip directiu, van tenir l’oportunitat de visitar les noves instal·lacions del Campus Docent, estrenades a principis de setembre.

Actualment la Universidad San Martin de Porres imparteix la titulació d’infermeria a la Facultat d’Obstetrícia i Infermeria, ubicada a Lima. Un dels seus objectius és formar professionals altament competitius i així contribuir a la promoció, prevenció, recuperació i rehabilitació de la salut dins de la població peruana.

No hi ha vots encara