Els estudiants i professors del Campus Docent participen i organitzen diferents activitats de Nadal

• Publicado el 28 de desembre de 2016

Al voltant dels dies de Nadal s’organitzen multitud d’activitats en els diferents centres de l’Orde Hospitalari Sant Joan de Déu i el Campus Docent se suma a aquestes celebracions.

Durant les dues darreres setmanes de desembre estudiants del Grau en Infermeria i els cicles formatiu de Grau Mitjà de Tècnic en Cures Auxiliars d’Infermeria i de Tècnic Superior en Documentació i Administracions Sanitàries organitzen i participen en diferents activitats de Nadal.

Els actes començaren el 14 de desembre amb l’encesa de llums a l’Hospital Materno-Infantil Sant Joan de Déu, on els estudiants varen fer una ofrena simbòlica a l’arbre de Nadal, en forma de regal i desitjaren molta salut als pacients i als seus familiars. A més, també participaren en la cantada de nadales.

El dia 20 de desembre, com cada any, es realitzà la tradicional rua de Nadal per consultes externes i l’hospital de dia, amb la intenció d’alegrar el dia als més petits i les seves famílies.

Finalment, els estudiants de cicles formatius organitzaren una petita festa de Nadal amb intercanvi de postals nadalenques. Per la seva bada, els estudiants de grau han creat un pessebre infermer interactiu, on les figures pessebrístiques giren al voltant del metaparadigma infermer: “Entorn, persona, salut i cura”.

Gràcies a aquestes activitats el nostre Campus participa i comparteix amb tot el personal, professors, estudiants i pacients de l’hospital la màgia del Nadal.