Innovació docent en l’àrea de la simulació en atenció primària.

• Publicado el 13 de novembre de 2014

El Campus Docent Sant Joan de Déu, ha implementat una metodologia docent innovadora a Catalunya en la qual es simulen situacions el més semblant possible a la realitat assistencial per millorar les competències dels estudiants del Grau d’Infermeria.

Aquest any s’ha realitzat per primera vegada pels alumnes de 3r de grau, que estan realitzant pràctiques a diferents Centres d’Atenció Primària, simulació de casos de comunitària per treballar les competències de la infermera d’atenció primària. En aquests tallers, segons els objectius d’aprenentatge, hi intervenen actors, la qual cosa permet als alumnes millorar les competències tècniques i comunicatives per augmentar la qualitat assistencial envers als futurs pacients.