IX Trobada d’Estudiants de Ciències de la Salut de Sant Joan de Déu

• Publicado el 06 de abril de 2016

Unes 300 persones entre estudiants i professors, procedents de les escoles de Madrid, Sevilla, Roma i Barcelona, s’han reunit aquest primer cap de setmana del mes d’abril a la ciutat de Granada.

L’objectiu de la trobada ha estat poder compartir experiències educatives entre estudiants i professors. Dissabte es va fer l’exposició dels cinc vídeos elaborats pels estudiants de cada centre, on presentaven el centre i cadascun dels cinc valors institucionals. Després, els quatre periodistes experts en Comunicació van fer una taula rodona sobre la imatge social actual de l’OHSJD. La jornada de dissabte finalitzava a la tarda amb la visita a la Basílica San Juan de Dios. Diumenge al matí es va recórrer el Camí de Sant Joan de Déu per diversos espais de la ciutat, tots ells significatius en la vida del fundador. Aquest any, com a novetat, els estudiants van fer la descoberta d’aquests espais emblemàtics realitzant tot un seguit d’activitats en grups.