El passat cap de setmana 10, 11 i 12 d’abril, el Campus Docent Sant Joan de Déu ha anat a Granada, al “VIII Encuentro de estudiantes de Ciencias de la Salud. Centros Docentes de la Orden Hospitalaria de San Juan de Dios”.

• Publicado el 16 de abril de 2015

S´apleguen alumnes de les escoles de Barcelona, Madrid, Roma i Sevilla, amb el lema “En el corazón de la granada”.

Enguany del Campus hi han anat 93 alumnes i 6 professors, de Grau d’Infermeria i de Cicles Formatius (TCAI i DOCU). Una gran experiència, compartir els orígens i el camí del Sant.