Professores de la Universitat Austral de Xile visiten el Campus Docent

• Publicado el 16 de març de 2017

El passat 1 de març les professores Scarlette Letelier S. i Vinka Yusef Contreras de la Universitat Austral de Xile van visitar el Campus Docent i els espais de simulació ubicats a l’edifici de Sant Agustí al Parc Sanitari Sant Joan de Déu.

La Dra. Amèlia Guilera, directora del Campus Docent, i la Dra. Esther Insa, responsable d’Innovació i Docència (IiD) del Campus Docent, van rebre a principis de març dues professores de la Universitat Austral de Xile; la Sra. Scarlette Letelier S. matrona i docent del Institut de Salut Sexual i Reproductiva de la Facultat de Medicina i la infermera Vinka Yusef Contreras.

Durant la visita les dues professores van poder accedir a les instal·lacions del Campus Docent i la Sala de Simulació Darwin, a més de l’espai de simulació ubicat a l’edifici Sant Agustí, dins del recinte del Parc Sanitari Sant Joan de Déu.

La visita va estar motivada per l’interès que té la Universitat Austral de Xile en conèixer com el Campus Docent ha implementat l’entrenament en les habilitats clíniques tècniques i no tècniques en el Grau en Infermeria, els màsters, els postgraus i el cicles formatius. D’altra banda saber quina és l’experiència del Campus en la gestió del centre de simulació de Sant Agustí, a nivell de recursos humans, materials i econòmics. I finalment comprendre quina ha estat l’experiència del campus en l’ús i el desenvolupament de la realitat virtual en l’ensenyament en el Grau d’Infermeria, i quin és l’interés en establir futures línies de col·laboració a nivell docent i de recerca.