La setmana del 13 al 17 d´octubre els centres de tota l'Orde de Sant Joan de Déu vam celebrar la Setmana Solidària que enguany ha estat dedicada a un tema tristament d’actualitat, l’Ebola a l’Àfrica Occidental.

• Publicado el 22 de setembre de 2014

El cinc centres de l’Orde s’han unit com els ja simbòlics cinc dits d’una mà per crear-ne consciència i lluitar contra aquesta epidèmia fent un vídeo.

Al Campus s’ha exposat un mural de fotos que mostrava la necessitat de seguir recolzant la cooperació amb els Hospitals de Libèria i Sierra Leone. Durant aquesta setmana els professors han adaptat el seu temari de classe, relacionat-lo amb diferents temes de solidaritat i cooperació. A més durant tota la setmana, alumnat i personal del Campus van oferir esmorzars i berenars solidaris al passadís del Centre. Alumnes i estudiants de Cicles Formatius i del Grau d'Infermeria venien a l’hora del descans un tros de pastís i beguda al simbòlic preu d’1 €. La participació va ser notable i el Campus agraeix la seva implicació no només a qui va preparar i vendre pastissos sinó a tots aquells que hi vàreu col·laborar comprant-los. En total vam recaptar 585,47 € que es s’han donat a l’ONG Juan Ciudad i que seran destinats a la lluita contra l’Ebola als Hospitals de l’Orde a Libèria i Sierra Leone.  Encara es poden fer donatius al número de compte ES 2100496096472016061967.