University of Barcelona International Summer School

• Publicado el 11 de juny de 2014

Els cursos de la University of Barcelona International Summer School són els cursos d'estiu i en anglès de la Universitat de Barcelona.

Cada curs té una quantitat d’hores i una distribució determinada al llarg del curs, que heu de consultar a cada fitxa. Els cursos es duen a terme a l'Edifici Històric de la Universitat de Barcelona i a la resta dels seus campus, encara que també n'hi ha a altres llocs de la ciutat de Barcelona i en altres municipis, a més d’un curs que es realitza a Buenos Aires. Enguany els cursos tindran lloc del 26 de maig al 21 d’octubre.

El programa de la University of Barcelona International Summer School incorpora, també, diversos cursos específics. Els cursos organitzats en el marc de la UB Economics i el de Management of Creativity in an Innovation Society amb l’HEC de Montréal ten per objectiu oferir una formació alternativa en les seves respectives àrees temàtiques.

Els cursos de la University of Barcelona International Summer School són cursos oberts a tothom, a estudiants universitaris i de secundària, a treballadors i treballadores que busquen formació o a persones que tan sols es proposen ampliar els seus coneixements. Per poder-hi participar, doncs, no es requereix cap requisit especial, més enllà de la curiositat i les ganes d'aprendre i de prendre part en aquesta activitat.

Accés a la pàgina