Codi bones pràctiques centres adscrits

Acord de la Junta del Consell Interuniversitari de Catalunya, relatiu al Codi de bones pràctiques dels centres adscrits, en el marc del sistema universitari de Catalunya

Atès que un dels objectius de la Secretaria d’Universitats i Recerca és fer el seguiment dels estudis implantats i la millora de la qualitat dels centres docents adscrits a les universitats de Catalunya, sembla oportú de consensuar, al si del Consell Interuniversitari de Catalunya, un conjunt de mesures que incrementin la seva qualitat i la definició dels paràmetres que hauran de ser avaluats, abans de l’autorització d’adscripció de nous centres o d’autorització d’impartició de nous estudis als centres ja existents, per garantir el funcionament correcte i equilibrat dels centres esmentats, dins l’oferta general del sistema universitari de Catalunya.

En aquest context, la Direcció General d’Universitats ha fet el seguiment del procediment, els requisits i les condicions per a l’adscripció dels centres docents d’ensenyament superior a les universitats catalanes, i s’han tingut en compte, també, els estàndards de qualitat europeus, amb la finalitat d’elaborar aquest Codi de Bones Pràctiques, que condueixi a la millora de la qualitat dels centres esmentats, que s’adscriuen a universitats públiques i privades de Catalunya, per impartir estudis oficials de grau i de màster universitari.

AdjuntMida
PDF icon Codi de Bones Pràctiques645.66 KB