Secretaria

A través d'aquest formulari indica'ns els teus dubtes i consultes sobre la formació que desenvolupa el Campus Docent Sant Joan de Déu o bé sobre el centre.

Image CAPTCHA
Introdueix els caràcters que es mostren en la imatge.

A través d'aquest formulari indica'ns els dubtes i/o suggeriments referents a la teva formació. Et respondrem al més aviat possible.

Image CAPTCHA
Introdueix els caràcters que es mostren en la imatge.

La secretaria té cura de les tasques relatives a les qüestions acadèmiques i administratives referents a alumnes, direcció i professorat. 

L’horari d’atenció al públic és de 09.30 h a 14.00 h i de 15.00 h a 18.30 h, de dilluns a divendres.

Us podeu adreçar a Secretaria per a les qüestions següents:

  • Informació acadèmica i administrativa
  • Matriculació
  • Tramitació títols
  • Certificats
  • Convalidacions
  • Adaptacions
  • Sol•licituds de trasllats
  • Beques

Tota la informació docent referent a l'estudiant estarà a la vostra disposició en els taulers d’anuncis i serveis d’intranet de la web de l’escola.

No és permès donar notes per telèfon.

Tota la informació de l’alumnat i del personal està protegida per l’article 5 de la llei orgànica 15/1999 de Protecció de Dades.